The Space

Στο Swaha Yoga Center διαφορετικοί άνθρωποι ενώνονται για έναν κοινό σκοπό – την ειρήνη, τη χαρά και τη γιορτή της ζωής. Ο χώρος μας είναι ζεστός και φιλόξενος, παρέχοντας το κατάλληλο περιβάλλον για να χαλαρώσετε, να μαλακώσετε και να κοιτάξετε μέσα σας. Επισκεφθείτε τον χώρο μας ακόμη και για ένα φλιτζάνι τσάι! Θα απολαύσετε την όμορφη γαλήνια βόλτα και την καλή ενέργεια στην περιοχή της Ακρόπολης. Ανυπομονούμε να σας δούμε ξανά.

Location

Το Swaha Yoga Center βρίσκεται στην περιοχή της Ακρόπολης, στην καρδιά της Αθήνας στην οδό Καλλισπέρη, παράλληλα με τον πεζόδρομο Διονυσίου Αρεοπαγίτου, κάτω από το Θέατρο του Διονύσου. Η διαδρομή για το Swaha Yoga Center είναι εύκολη και ευχάριστη, λόγω των μεγάλων πεζόδρομων Αποστόλου Παύλου και Διονυσίου Αρεοπαγίτου που συνορεύουν νότια και δυτικά με το μνημείο της Ακρόπολης. Από την Πλάκα, το Μοναστηράκι και το Θησείο είναι μια απολαυστική βόλτα, χωρίς αυτοκίνητα, αν και το κέντρο είναι εύκολα προσβάσιμο με αυτοκίνητο, λεωφορείο και το μετρό. Η στάση του μετρό «Ακρόπολη», στη γραμμή 2 του Μετρό της Αθήνας, απέχει μόλις 5 λεπτά.

Yoga in Swaha

Η πρακτική της Γιόγκα μας κινεί προς την κατεύθυνση της ροής της κοσμικής αρμονίας και το Swaha αντιπροσωπεύει ακριβώς αυτό. «Svaha» είναι ένα αρχαίο Ved μάντρα και αναφέρεται ως “μια εκστατική κραυγή χαράς, η έκφραση μιας αίσθησης πλήρους απελευθέρωσης”. [Conze, p.128] Το Swaha παρουσιάζει ένα χώρο γιόγκα που ενθαρρύνει μια αυτο-εκφραστική, δημιουργική και παιχνιδιάρικη προσέγγιση στην Χάθα Γιόγκα. Με έμφαση στην ευθυγράμμιση και την ακρίβεια, η ελευθερία της ατομικής έκφρασης βρίσκεται στη μέση της πειθαρχίας. «Svaha» είναι ένα αρχαίο Ved μάντρα και αναφέρεται ως “μια εκστατική κραυγή χαράς, η έκφραση μιας αίσθησης πλήρους απελευθέρωσης”. «Svaha» is an ancient Ved mantra is referred to as "an ecstatic scream of joy, the expression of a full release sensation". [Conze, p.128] [Conze, p.128]Οι στάσεις εκτελούνται σε μια ροή και η κίνηση μέσα και έξω από τις στάσεις χτίζει τη δύναμη, την αντοχή, την ευελιξία, τη συγκέντρωση και τη ρυθμική γνώση. Η αναπνοή αποτελεί μέρος της ροής της κάθε κίνησης. «Svaha» μεταφράζεται επίσης ελεύθερα ως “ας είναι” το οποίο δείχνει την ρέουσα, πρόσκαιρη και συνεχώς μεταβαλλόμενη φύση της ζωής. Μέσα από την ρυθμική ροή του σώματος και της αναπνοής κινούμαστε φυσικά προς την αναγνώριση του πνεύματος μέσα μας και της αέναης εγγενής φύσης μας (Swabhava). «Svaha» συμβαίνει στο τέλος του μάντρα, συμπληρώνοντας το. Πρόκειται για ένα είδος σφραγίσματος και με αυτόν τον τρόπο στο Swaha χειριζόμαστε κάθε επιμέρους στάση (asana). Μια στάση είναι πλήρης και “σφραγίζεται”, όταν έρθει σε τέλεια ευθυγράμμιση. Η ευθυγράμμιση του σώματος δίνει στη διαδικασία της σκέψης μια συγκεκριμένη εστίαση και έτσι πειθαρχεί το μυαλό, ενώ η εμποδίζει τους τραυματισμούς, επιμηκύνοντας τη σπονδυλική στήλη, φέρνοντας τα ζωτικά όργανα στην ευνοϊκή τους θέση, και παρέχοντας επαρκή αίμα και ζωτική ενέργεια (πράνα) προς όλα τα μέρη του σώματος. Ένα σωστά ευθυγραμμισμένο σώμα έχει ως αποτελέσμα τη σωστή ευθυγράμμιση όλων των υποσωμάτων, επιφέροντας θετική νοητική κατάσταση και συναισθηματική σταθερότητα. Με τον τρόπο αυτό ευθυγραμμιζόμαστε με την Ολότητα, αυξάνοντας τη δόνηση της ζωτικής μας ενέργειας (πράνα) και του συντονισμού μας με το σύμπαν. Το Swaha είναι μια ενσάρκωση της ευτυχίας στο συνεχώς μεταβαλλόμενο ποτάμι της ζωής.

Founders

Τάνια Πόποβιτς about usTanya Popovich

Co-founder and Programm Director of the Centre Swaha.

He holds the title of Yoga Acharya - Master of Yoga the Yoga Vedanta Forest Academy. It is experienced in Vedanta, in Raja Yoga and Sanskrit but also in anatomy and biomechanics of the body.

Swaha Yoga Center

Rules & Tips

Before the beginning of the class

Αποφύγετε τα γεύματα για διάστημα τουλάχιστον δύο (2) ωρών πριν την έναρξη του μαθήματος. Αν γευματίσετε κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος, προτιμότερα είναι γεύματα ελαφρά και ευκολοχώνευτα όπως φρέσκα φρούτα. Παραμείνετε καλά ενυδατωμένοι πριν την έναρξη και μετά τη λήξη της πρακτικής.

If you are late

Σε περίπτωση αργοπορίας, παρακαλείσθε να ενημερώνετε τη Γραμματεία πριν από την έναρξη του μαθήματος. Εαν ο δασκαλος κρίνει πως η καθυστέρησή σας δεν θα αποτελέσει πιθανό κίνδυνο για το σώμα σας ή θα διακόψει τη ροή του μαθήματος, μπορείτε να παρακολουθήσετε το μάθημα. Φροντίστε σε αυτή την περίπτωση για την είσοδό σας στην τάξη, μόνο μετά την ήχηση του OM.

Appointment

If an appointment (massage, special etc.) Or aerial yoga position and do not cancel in time, the charge is normally.

Beginning of the class

Παρακαλείσθε να έρχεστε λίγα λεπτά πριν από την έναρξη του μαθήματος ώστε να έχετε επαρκή χρόνο για την προετοιμασία σας. Βγάλτε τα παπούτσια σας και τοποθετήστε τα στην παπουτσοθήκη. Απενεργοποιείστε ή σιγάστε τα κινητά σας τηλέφωνα. Αποφύγετε να μιλάτε δυνατά, και να κάνετε χρήση του κινητού μέσα στο χώρο

Check out prior to the completion of the course

Σε περίπτωση, που για κάποιο λόγο, χρειάζεται να αναχωρήσετε πριν την ολοκλήρωση του μαθήματος, ενημερώστε το δάσκαλο κατά την έναρξη. Παρακαλείσθε να μην καταστήσετε συνήθεια την αργοπορημένη προσέλευση ή πρόωρη αναχώρηση από το μάθημα, καθώς είναι σημαντικό να παραμείνετε καθόλη τη διάρκεια. Η επικέντρωση στην έναρξη και στη βαθιά χαλάρωση (Savasana) αποτελούν πολύ σημαντικά μέρη της πρακτικής στη Yoga.

Injury or illness

Please tell the teacher if you have an injury or illness. The asanas in these cases can be modified and adapted accordingly.

Hygiene

Βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει τα απαραίτητα μέτρα, για την προσωπική σας Υγιεινή. Παρακαλείσθε να μην κάνετε χρήση αρωμάτων (ή αρωματικών συστατικών) πριν το μάθημα αλλά αποσμητικών σώματος. Αρκετός κόσμος είναι πιο ευαίσθητος απ’όσο φαντάζεστε σε έντονες οσμές, ειδικά κατά τη διάρκεια της πρακτικής

Clothes

Prefer comfortable cotton clothes or other clothes from natural fabric to breathe better body and is not limited in movement. Remove your socks during practice - there must be a direct connection to the floor.

Teacher Instructions

Είναι σημαντικό να ακούτε και να ακολουθείτε τις οδηγίες του δασκάλου. Εξίσου σημαντικό είναι να «ακούτε» το σώμα σας. Να κινήστε με επίγνωση και όταν η asana είναι πρόκληση για το σώμα σας πηγαίνετε μόνο μέχρι το σημείο που δεν σας προκαλεί σωματικό πόνο, δυσφορία ή είναι δυσάρεστο για εσάς. «Ακούστε» το σώμα σας, να το σέβεστε, μην υπερβαίνετε τα όρια σας, να είστε δεκτικοί σε περιορισμούς. Η πρακτική της yoga είναι κάτι προσωπικό για τον καθένα και όχι ανταγωνιστικό. Μην πέσετε στην παγίδα να «φτάσετε» το άτομο δίπλα σας.

Consistency and regularity

The consistency and regularity in practice are key ingredients for your personal progress and development both in yoga and in all areas of life.
  • Alexandra Papathanasiou

    Alexandra Papathanasiou

  • Evi Moisiadou

    Evi Moisiadou

  • Marina Koutiva

    Marina Koutiva

  • Nikolntia Katsari

    Nikolntia Katsari

  • Tarifas Spiros

    Tarifas Spiros

  • Besiri Vasiliki

    Besiri Vasiliki

  • Melina Gale

    Melina Gale

  • Rebekka

    Rebekka

  • Io Stouri

    Io Stouri

  • Lynn Roller

    Lynn Roller

  • Marianthi Achliopta

    Marianthi Achliopta

  • Nelly Giannioti

    Nelly Giannioti