pilates-

Pilates in Swaha

Υπάρχουν διάφορες παραλλαγές των αρχών του Pilates, που κυμαίνονται από εκείνα που ο Joesph Pilates πρωτοστάτησε στις αρχές του 1900, ως τις σύγχρονες προσαρμογές που ενσωματώνουν τη σύγχρονη κατανόηση της φυσικής κατάστασης, της ανατομίας και της βιομηχανικής. 

Ουσιαστικά, οι αρχές του Pilates είναι οι εξής:

  • Συγκέντρωση – Το πιο σημαντικό για τη σύνδεση νου-σώματος. Concentration - The most important for the mind-body connection. Ο συνειδητός έλεγχος της κίνησης βελτιώνει την επίγνωση του σώματος με την άσκηση Pilates. The conscious control of movement enhances body awareness with the Pilates exercise.
  • Control / Precision - It does not refer to the intensity or multiple "reps," it is more appropriate form for safe, effective results.
  • Κεντράρισμα – Η ψυχική εστίαση μέσα στο σώμα ηρεμεί το πνεύμα. Στο Pilates ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον κορμό (κοιλιακοί, περιοχή της λεκάνης, χαμηλοί ραχηαίοι, γλουτοί), καθώς αναπτύσσει ένα ισχυρό πυρήνα και επιτρέπει το υπόλοιπο σώμα να λειτουργήσει αποτελεσματικά. Όλες οι δράσεις ξεκινούν από τον κορμό και ρέουν έξω προς τα άκρα.
  • Σταθεροποίηση – Πριν προχωρήσεις θα πρέπει να είσαι ακίνητος. Stabilizing - Before you proceed you have to be still. Αποτελεί ένα ασφαλές σημείο εκκίνησης για την κινητικότητα. It is a safe starting point for mobility.
  • Breathing - Deep, coordinated, conscious diaphragmatic inhalation and exhalation standards beginning on movement helps activate deep muscles and keep you focused.
  • Ευθυγράμμιση – Η σωστή ευθυγράμμιση είναι κλειδί για την καλή στάση του σώματος. Alignment - Proper alignment is key to good posture. Θα γνωρίζετε τη θέση του κεφαλιού και του λαιμού σας στη σπονδυλική στήλη και τη λεκάνη, μέχρι κάτω τα πόδια και τα δάχτυλα. You know the position of your head and neck on the spine and pelvis to just below the feet and toes.
  • Ρευστότητα – Ομαλή, συνεχής κίνηση και όχι αταίριαστες επαναλήψεις. Liquidity - Smooth, continuous motion rather incongruous repetitions. Το Pilates έχει μια χάρη και κομψότητα σε αυτό. The Pilates has a grace and elegance to it.
  • Ένταξη – Πολλές διαφορετικές μυϊκές ομάδες ασχολούνται ταυτόχρονα με τον έλεγχο και την υποστήριξη της κίνησης στο Pilates. Integration - Several different muscle groups are engaged simultaneously to control and support the motion in Pilates. Όλες οι αρχές συνδυάζονται, κάνοντας μια ολιστική προπόνηση νου-σώματος. All authorities are combined, making a holistic mind-body workout.
Contact for More information

Your Name (required)

Email (required)

Subject

Your message