pilates-

Pilates στο Swaha

Υπάρχουν διάφορες παραλλαγές των αρχών του Pilates, που κυμαίνονται από εκείνα που ο Joesph Pilates πρωτοστάτησε στις αρχές του 1900, ως τις σύγχρονες προσαρμογές που ενσωματώνουν τη σύγχρονη κατανόηση της φυσικής κατάστασης, της ανατομίας και της βιομηχανικής.

Ουσιαστικά, οι αρχές του Pilates είναι οι εξής:

  • Συγκέντρωση – Το πιο σημαντικό για τη σύνδεση νου-σώματος. Ο συνειδητός έλεγχος της κίνησης βελτιώνει την επίγνωση του σώματος με την άσκηση Pilates.
  • Έλεγχος/Ακρίβεια – Δεν αναφέρεται στην ένταση ή τις πολλαπλές «επαναλήψεις,» πρόκειται περισσότερο για την κατάλληλη μορφή για ασφαλή, αποτελεσματικά αποτελέσματα.
  • Κεντράρισμα – Η ψυχική εστίαση μέσα στο σώμα ηρεμεί το πνεύμα. Στο Pilates ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στον κορμό (κοιλιακοί, περιοχή της λεκάνης, χαμηλοί ραχηαίοι, γλουτοί), καθώς αναπτύσσει ένα ισχυρό πυρήνα και επιτρέπει το υπόλοιπο σώμα να λειτουργήσει αποτελεσματικά. Όλες οι δράσεις ξεκινούν από τον κορμό και ρέουν έξω προς τα άκρα.
  • Σταθεροποίηση – Πριν προχωρήσεις θα πρέπει να είσαι ακίνητος. Αποτελεί ένα ασφαλές σημείο εκκίνησης για την κινητικότητα.
  • Αναπνοή – Βαθιά, συντονισμένη, συνειδητά διαφραγματικά πρότυπα εισπνοής και εκπνοής ξεκινούν την κίνηση, βοηθούν στην ενεργοποιήση των βαθέων μυών και σας κρατούν επικεντρωμένους.
  • Ευθυγράμμιση – Η σωστή ευθυγράμμιση είναι κλειδί για την καλή στάση του σώματος. Θα γνωρίζετε τη θέση του κεφαλιού και του λαιμού σας στη σπονδυλική στήλη και τη λεκάνη, μέχρι κάτω τα πόδια και τα δάχτυλα.
  • Ρευστότητα – Ομαλή, συνεχής κίνηση και όχι αταίριαστες επαναλήψεις. Το Pilates έχει μια χάρη και κομψότητα σε αυτό.
  • Ένταξη – Πολλές διαφορετικές μυϊκές ομάδες ασχολούνται ταυτόχρονα με τον έλεγχο και την υποστήριξη της κίνησης στο Pilates. Όλες οι αρχές συνδυάζονται, κάνοντας μια ολιστική προπόνηση νου-σώματος.
Επικοινωνήστε για Πληροφορίες

Το όνομά σας (απαιτείται)

Email (απαιτείται)

Θέμα

Το μήνυμά σας